vesker

mandag 30. januar 2012

Nye modeller!!

Dette kommer til å bli de nye modellene for våren 2012.


 Holder på å prøve den ut i forskjellige stoffer for tiden. Så skal jeg prøve de og bruke dem slik at jeg føler jeg kan ha dette mønstret på kursene mine. Men det ser veldig lovende ut.




Disse er i babycord. Er kjempefornøyd med stoffene og de er kjøpt hos texart. En barnekjole fikk jeg ut av restene. Den ble kjempefin! Det er glidelås i både voksen og barnekjolen.

Her har jeg brukt ull i fra skaar tekstil. Har lekt meg med ullkrage i alpakka, denne kragen er bare helt kjempedeilig. Skjørtet er del i fire også livet er del i 4 slik at det skal følge kroppen enda bedre.






Samme kjole i grønn/gul. Dette var den første jeg sydde og skal gjøres om litt. Ta vekk strikket i halsen og legge legg i stedet noe som vil bli mye penere.



Denne er ikke helt ferdig ennå. Sydd i velvet og velour. Men måtte bare vise den fram. Denne har også glidelås i sia. Og det blir nok hals på denne. Den er nesten for kort som kjole, men ypperlig som tunika med longs og strikket ullstrømper til :-)


Jeg har laget alle mønstrene selv og deler ikke ut mønster på kurs. Men dere skal få sy slike kjoler om en er på kurs hos meg. Den rosa kjolen skal få mere dekor også!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar